26/8-08

Idag händet någonting väldigt roligt som fick oss alla att skratta.
på lunchen satt vi alla runt ett runt bord, sedan händet det.
Magnus gjorde någonting, så Hanna fög bak med stolen och ramla.
bara tanken får mig att skratta :d sorryyy ;)

idag har vi haft.
svenska
klassråd.

och eftersom inviduellavalen börjar nästa vecka slutade en del av oss då.
så då blev det sjukhuset, med panna ! sedan käkade vi lunch nere på byn.
sedan gick vi och kollade på hannas och fifty, hittade mig en skinnjacka på fifty.
då ska man vara vänja sig med det och hoppas på att axelsaken går bort så
att jag inte ser ut som en fyrkant !

sovmorgon i morgon till 12.20.
tack.
kameran är sepe :o jävla sak!


Kommentarer
Postat av: hänni

Hahaha.

Hujeda mig så pinsamt det var.

folk kmr fram och säger " shjyst show du ahde i matsalen idag hanna".. väldigt pinsamt :D

2008-08-26 @ 17:31:58
URL: http://deelilah.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah, ja. fytusan var roligt.

det ögonblicket har jag väntat länge på haha.

2008-08-26 @ 19:01:44
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0