December, 11

Min hemsida är på god väg mina vänner.
är dock ltie tveksam om designen. men den får då ändras l
ängre fram om det visar sig att sidan är tråkig och ful :)

Idag har jag scannat in negativen som vi tagit med skolan,
även scannat in mina färdiga kopior. it looks like this .

detta är mina negativ.
 

Detta är mina färdiga kopierade bilder.  Kan dock se ganska mörka ut.
Men på något vis ser dem bättre ut mörkare än ljus. ( min åsikt )



Alla julklappar är så gott som klara. pangarna bara rinner iväg.
inte en kul tanke, nej nej.
kläder behövs också såklart. och körkort ?  ska väl åtminstone betala halva själv
eftersom det fick soffan också göra. hon skulle döda mig om jag fick det.
inte sant? ha ha ha, mje. så jag har en liten klump i magen över det.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja precis =) Man får lära sig handskas med pengar vettu =)

2008-12-11 @ 19:47:53
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0