December, 13

hur kan man inte älska kevin borg? han är mysig söt och jättebra på att sjunga.
man blir ju lite smått förälskad i honom. Någon tår kanske kom igår när det var han som vann.
ingen kunde ju förtjäna det mer än honom :) hjärta på honom.
Även så tror jag att jag är lite smått förälskad i Ola Svensson och hans gulliga krulliga hår.
hur kan man motstå? - omöjligt :D


igår åt vi iallafall hos anna och sedan bänka vi oss framför tven när idol började.
( ännu en gång, jippi att kevin vann )
Sedan kom Emil och  Pär. Pär masserade mig, snällt :d sedan gjorde han jag och anna
tåg, men hon smet sedan :o ;) haha. Emil blev även klippt, sedan satte vi oss framför tven
och det blev att vi gissade vad sarah ritade på pärs rygg med fingret. :)
när jag kom hem, någon timme senare eller så, fick jag ett sms av Anna att Lina Hultin
varit med om en bilolycka, eller hela skidgymnasiet som var med på den bussen antar ja.
vi blev ju lite skraj där ett tag men sedan stod det att ingen var allvaligt skaddad tror jag.
Och på bilden i morse såg man lina lite och hon såg ut att kunna stå iallafall så
det är nog ingen fara hoppas vi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0