December, 15

upptäckte precis att jag inte skrev något inlägg igår. ovanligt men sant.
kan ju också bero på att det varken hände någonting på Lördagen eller
Söndagen. Bestämde även med soffipropp att vi kanske drar till hudik/gävle
näst nästa helg? på mellandagarna och kikar efter nyårsklänning då eftersom jag inte känner
mig helt nöjd med den jag har, hittar jag ingen duger den dock.

har 2 prov denna vecka.
Torsdag: Matte
Fredag: foto
gruvar mig inför båda, mycket plugga som måste göras och matten..
jag dör på den, jag har glömt bort att som vi har gjort liksom, bravo malin.
nu hoppas vi att jag klarade engelskaprovet så jag slipper gruva mig
för det nu på jullovet.  Svenskan är klar så jag slipper gå på svenska-
lektionen på Onsdag iallafall. sedan hoppas jag att vi kan göra
något kul på multimedian nu innan julen. Vi har ju kjell så det tror jag
inte kommer bli några problem. :)

SOFIE - mitt hår behöver färgas. så du vet :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har hört talas om en salong i Gamla Stan som ska vara bra......=) hahaha nä men det ska vi väl fixa lilla gumnman=)

För att svara på din kommentar så är det väl inte så farligt för en sån bok!?



2008-12-15 @ 19:28:14
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har hört talas om en salong i Gamla Stan som ska vara bra......=) hahaha nä men det ska vi väl fixa lilla gumman=)

För att svara på din kommentar så är det väl inte så farligt för en sån bok!?



2008-12-15 @ 19:28:21
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0