December, 18

upd.
fotoboken, here i come !
dö på den ikväll.
troligen.


Sitter på multimedia nu. Hoppas att sidan funkar som den ska för
på denna data är det inga problem? Martin är här och hälsar på
idag, skoj skoj. På maten roade vi oss med att fånga clementiner
i munnen eftersom maten sög, var inge gröt heller.
det har också varit julklapps byte, och jag fick kinapuffar,
( som lowis hade köpt. ha ha) Iallafall var det första gången jag smaka
dem tror jag, och dem är kanongoda. Vi har smaskat på dem
nu hela dagen efter lunch. ont i magen härnäst.
I kväll kommer farmor till oss. det ska allt bli trevligt.
lite oroligt för matteprovet, men nästan mer orolig
för fotoprovet. aj aj..

Torsdag på media.

      





Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! När jag kikat i din blogg har jag sett att du fixar bloggar, för skojs skull, om jag fattat det rätt, haha. Och jag tycker att de är så fina. Det är inte så att du skulle vilja leka lite med min också? hm.. haha. det hela låter lite fjantigt, men ajg skulle bli glad :)

2008-12-18 @ 18:16:21
Postat av: Malin

Svar Sofie:

Hejsan. Jo det har du rätt i. he he.

Jo, det skulle jag kanske försöka fika, skulle vilja ha din blogg först och främst. sedan måste jag såklart ha din mail och lösenord för att det ska göras :)

2008-12-18 @ 18:55:16
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0