December, 20

Klockan är 09.01 och jag är vaken. Ja man ska väl inte sova bort dagarna men när det är jullov kan man väl iallafall få sova lite längre. Jag är van att gå upp tidigt och det sitter väl i antar jag! Igår slapp jag dö faktiskt;D he.Vid halv tio kom mikael och hämtade mig. Vi skulle knäppa kort men kameran sa ifrån. Han fick inte in någon fokus på någonting. Så det sket sig. Vi åkte därefter och pratade med brink och kom fram till att vi skulle åka till Hudiksvall för Brink skulle kolla på småflickor. Så vi hämtade upp anna och for iväg. När vi kom till Hudik hämtade vi också upp Jonna så vi blev full bil till slut ;d Där åkte vi omkring och kikade på allt och alla. Åkte även förbi 'gräddhyllan' som Jonna sa. Husena var oerhört fina. Helt sjukt! Vi for hem runt 12 och på vägen hem tror jag att jag slockande i mellan åt eftersom jag inte sa någonting. En kväll fylld av vänner som jag tycker om. Det är bra det, en kväll fylld av skratt blev det också, just vad jag behövde.
( Jonna kom även fram till att hon måste ta med sin pepparkakskamel på söndag, eftersom alla karar var slut, och hon ville inte ha grisarna ) Vem vill inte ja grisarna liksom ;) Nog om det, idag ska vi ner på dollar och köpa lite pepparkaksformar och pepparkaksdeg. Sedan ska jag sväng in någon till stans och göra någonting mer ;) ( det är lite hemligt, ho ho ) , sedan ska vi till Robin och hälsa på för han vill visa upp sin lägenhet för farmor, och jag ska ju inte glömma att ta med mig kameran så mamma får sina kort på läggan snart. haah om ja glömmer är det en viss person som kommer få skäll. hihi - bäst att ta med den med andra ord ;d  Kvällen är oplanerad faktiskt. Om någon har något att erbjuda kanske jag är på, på det annars blir det hemmakväll med folket antar jag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0