December, 24; Julafton :>

God Jul då allesammans.
Dagen har varit bra. kommit fram till att den vita klänningen inte alls duger på nyår. ack ack ..  bäst för soffan att inte vara bakfull på fredag :o Annars får hon åka med mig på Lördag. Som det ser ut ska vi bara till Hudiksvall. Ingen Kevin, Ingen Robin. Men vilket tur att jag har förmågan att överleva ändå :) Jag tror alla blev nöjd över sina klappar. Jag fick bland annat ett stativ och uv filter till kameran. Sedan en massa hårprodukter så man börjar ju undra om dem tycker jag är ful i håret ;) haha. Sedan fanns det lite annat innanför allt presentpapper. Jag är nöjd (: och jag är jätteglad över att Sofie och Henrik gillade Tavlan jag gav till dem på dem två. Superhappy. Trodde absolut inte att jag skulle få sådana reaktioner men det uppskattar jag verkligen. Det är alltid roligt att ge bort paket tycker jag. Tycker dock att det börjar bli lite långtråkigt att se på kalle anka och hans vänner - fy mig! Nu är jag mätt i magen men dock inte så himla trött. Jag har heller inga planer för vad som händer i helgen. Jo, Hudiksvall då men ingenting mer. Sedan ska jag fira nyår med anna och sarah framför allt och sedan leta reda på en fest och fira det nya året med dem (:  puss.

( bilder kan komma senare )

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja vi blev jätte glad för den =) Vi får se imorn hur jag mår, annars blir det som sagt på lördag =D

2008-12-25 @ 11:51:16
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0