December, 26 x2

åh, tack och lov att jag har hittat min nyårsklänning. Det blev dock bara jag och Henrik som gick och shoppade tillslut för sofie var så bakfull så hon lade sig i bilen och sov efter bara en halvtimme kanske. Så Henrik och jag sprang i de affärer vi behövde. Passade även på att köpa svarta strumpbyxor, tur var väl det för när jag kom hem märkte jag att det var hål i mina andra.  - Ser verkligen fram emot nyår. Middags först hos anna, vi ska köpa spel på kardemumma med :) Sedan blir det party hela natten ^^  [ALLA ÄR SJUK, snälla smitta mig inte]  Jag har tagit alvedon idag så inte pappa ska smitta mig med sin förkylning. Och förresten så hade jag fått ett mail från min mattelärare idag, jag blev godkänd på provet, jiho !

klänningen syns inte så bra,
men ungefär så här ser den ut (:
 

Kommentarer
Postat av: Lowis

ahmen jag vill också klara matteprovet!

2008-12-26 @ 18:33:48
URL: http://eciuool.blogg.se/
Postat av: jag, mig själv, Malin ;d

sv low:

Det gör du säkert också :P

2008-12-26 @ 19:04:03
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0