December, 27

Anna-tid är alltid bra. Gick ner till henne igår kväll för jag hade oroligt tråkigt hemma. Vi kollade på körslaget och kikade även i gamla skolkataloger, jag tror jag inte ska vara med nästa år :o ser ut som en klump, ble blä! Och idag åkte vi till syster Sofie som bor i Ede, ni vet.  Stannade på en fika och sedan tog jag med mig tre av hennes skor hem, eller par. Hon höll knappt på att komma iväg med bilen för den startade inte, tack och lov att jag skulle låna skor, right? :D Sedan gick vi in i centrumhuset och jag köpte ett spel, en kortlek kan man säga, som heter Våghals. Helt grymt va kul det verka. Användning till nyår var tanken iallafall :p Sen kom anna förbi på en fika här och vi satt och läste alla kort i spelet haha. Nu väntar vi på svar från Sarah om vi kanske ska spela singstar ( eller sjunga ) ikväll. Vad annars händer?

Får man längta tillbaka lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0