December, O4

jag vet inte vad det är, men jag känner mig stressad. och mest av allt inom skolan. - matten tynger mest. ligger efter, så jag bytte bok idag, till den enklare, kanske hinner med och faktiskt lär mig någonting nu. Det känns som att jag vill lägga mig och sova nu. Det är så mycket nu, och prov har jag nästa vecka med, i engelska, och på tal om engelska är boken ej utläst.

jag har så många bildidéer så jag har myror i fingrarna ungefär. ska fota sofie och henrik i helgen, på söndag förmodligen, hoppas att det blir bra iallafall. Sedan ska jag fota Mimmi på ondag på våran håltimme där. Hon är ju så ivrig och vill vara med på min hemsida och då passade det perfekt till den bilden jag ska ta. ( min hemsida kommer upp inom en snar framtid, den är även disignad av mig själv, så var inte för hård mot mig, jag gör det bästa jag kan - haha )

- bort från skolan, in i fotolivet, ja tack!
  
  

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha, jaa, självklart vill ju jag va med på din hemsida ;D

2008-12-04 @ 18:12:36
URL: http://immimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0