December, O3

bränna upp matteboken nästa ? jag satt med ett och samma tal idag,
går det framåt ? - nej jag skulle inte tro det. Det står still.
Jag blir irreterad  på mig själv.
Fick reda på av kjell idag att jag ligger på vg/mvg på multimedian iallafall.
så något bra händer ju i skolan, jippi...

nu sitter jag här och ska strax ringa min syster och övertala henne
om att fotografera hon och Henrik, helst nu snart ? till helgen kanske.
önska mig lycka till. :) vill verkligen fotografera dem, så nu tycker jag
att ni ska ställa upp syster :)

nu ska ja leta lite inspiration, - har lite :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud vad elak du är!! =)

2008-12-03 @ 18:51:03
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0