December, 21



massor med hej.
Jonan och jonas koma hir runt ett tiden, då började vi baka pepparkakor.
Endel blev ju lite fula med vad är det för roligt om allt ska vara perfekt? :p
När vi hade bakat klart åt vi såklart lite pepparkakor och drack julmust.
sedan fanns det tid till att prata med. Nu är jag rätt trött och har faktiskt
lite ont i huvudet. Jag börjar seriöst tro att det är något fel med mitt högra öra.
Sen igår kväll har det typ låtit som att någon har skakat en påse med ris
i mitt öra i samma takt som mitt hjärta. det är grymt irreterande och det försvinner inte.
Jo, ibland, för en kort stund men det kommer tillbaka lika fort igen.
Jag har ingen aning vad det är heller :s

   
   

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det vet man aldrig ;)

2008-12-21 @ 17:57:36
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: Tina

Ni verkade ha trevligt när ni bakade pepparkakor, charmen med hembakat är att den ena kakan är inte den andra lik. Väldigt fin bild på vinterlandskapet, så skulle jag önska att det såg ut här oxå.

2008-12-21 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0