11 november 2008

ji-ho för dagen ! Hur bra som helst. Blev väl bäst när Magnus gjorde bort sig rejält.
" hämta papper, hämta blött papper, spriiiiing " x 10.
Anna höll på att kissa på sig av skratt
- och jag kan ju inte påstå att det inte var nära för mig också.
Efter det satt vi och skrattade hela dagen, enormt kul.
Det är ju rätt roligt att Ulf inte har någon aning om det också. ha ha ha ha ha.
Vi får se när han märker det och hur han kommer reagera :D ha ha ha.
Kjell såg det. Kommer inte ihåg vad anna sa att han sa.
Men det var någonting man skratta åt iallafall.
Magnus kommentar var : " Bilen läcker olja" - INOMHUS ? x)
då sprack vi nästan. oj oj oj vilken dag.
Sedan när vi skulle gå hem så stängde ulf in oss :o
Men släppte ut oss lika fort igen iallafall:D Sedan förföljde Anna och jag Magnus till bilen,
Han tänkte vilseleda oss men Anna visste allt regnr. haha.
Och vet ni vad, han skjutsade hem oss, tack å tack :D

- kan ju hoppas att resten av veckan blir likadan.
jag tror anna och jag får binda fast Magnus så vi får någonting att skratta något rejält åt :D
eller vad tycks ?

Btw så kommer Daniel och Robin ikväll, dem ska äta här med oss.
inte varje dag, så det ska bli skoj (:


- upptäckte precis den snygga bilden jag tog på mamma på höstlovet.
värd att synas, om du frågar mig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var ju en snygg bild =) hahaha

2008-11-11 @ 19:03:32
Postat av: Mimmi

Men baarn, nu har ni väl det lite allt för roligt där borta? ;) <3

2008-11-12 @ 10:23:16
URL: http://immimm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0