15 / 11 -08 x2

kände mig för att uppdatera med vad som händer just nu i mitt liv. vi har nyss drivit med sebastian och de var roligt. Menart ! Just nu står Anna och Sarah och ska koka ris. Jag lämnas matlagnings-delen till kvinnorna i huset ;)

- koka aldrig ris malin, åh jag hatar ris, sade anna precis.
hon låter rätt irreterad, sådan där irreterande röst som vi andra bara skrattar åt. hoho
Nu pratas det gamla minnen, - salt please. ja det är någonting vi kan skratta åt. Det är rätt roligt att damerna framför mig inte har någon aning om att jag sitter och skriver om dem och skriver vad dem säger, så jag sitter och små-skrattar lite här för mig själv. - snart kmmer väl frågan varför.. Dem har ingen aning att just nu sitter jag och dokumenterar vad dem gör.  Och om ni vill veta det så ska vi äta kyckling ris och currysås. lite snålt med roliga citat från damerna just nu, lite alldagligt, får sitta och vänta på att någonting ska hända. bara matlagningsprat, som skulle tråka ut er, och mig sedan :o haha.  Om jag vore kille nu så har jag ju varit i himmelriket iallafall, båda två står med stjärtarna mot mig, så det är vad som visas för tillfället, och speciellt sarah som står och putar ut med röven just nu. ne nu gick hon. tur jag är tjej :D
anna sa att jag skulle skriva hennes blogg, undra om jag ska göra det och överraska henne med något roligt, kanske något liknande som detta ? - kika där sedan -> annafurustrom.blogg.se

( varför jag gör detta är för det kan vara en kul grej att kolla tilllbaka på om ett tag så ursäkta all denna skit som har skrivits. detta är till för mig, du får bry dig, eller inte, minnen med andra ord. :D)

btw, har du sett bilder jag tog på forsen idag här nedanför?
om inte, värt att kolla och säga bra eller dålig. jopp jopp, det tycker ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0