15 / 11 - 08

jag och pappa tog bilen till edeforsen idag.
även till edängeforsen, har dock inte redigerat någon bild därifrån.
Men jag kan säga att kossan är därifrån ^^





(klicka)

   

----------------------------------------------------------------------------------

Ikväll ska jag ner till anna och äta mat med henne och Sarah.
Sedan om Sarah vill, så ska vi gå på bio, då hänger även jenny med.
Annars går jag och Anna i morgon, kanske jenny med, beror på vad hon vill.
Men det var ett tag sedan jag anna och sarah gjorde nå sådant nu, så det ska vi skoj.



Kommentarer
Postat av: Annna

Kanon bilder! :D

2008-11-15 @ 14:24:16
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0