4 nov 2008

vilken natt.
vaknade vid tolv att jag hade kramper i jumsken.
hela jag skakade och kallsvettades.
jag la ig på soffan, som att det hjälpte.
vid halvsju kom pappa upp och sa att vi skulle på aktuen.
- bara sätta sig i bilen och fara,

visade sig att jag hade feber,
och felet i jumsken var troligen
en infektion ><
jag mådde så illa så jag inte ens kunde sitta.
jag kallsvettades och hade världens huvudvärk.
det är faktiskt lite bättre nu men ja ska ej gå på engelskan idag.
dem på sjukhuset sa att jag såg likblek ut så
nejnej, ingen skola.

har iallafall sovit lite nu.
tack och lov för det.
sofie kommer hit på lunchen,
då får vi se om ja kan äta något.
sedan kommer hon när hon slutat jobba.
så ska jag göra någonting nytt : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0