8 nov 2008

nattens dröm var annorlunda.
drömde att jag, anna och hanna satt i ett skafferi och åt kakor.
måste ha varit ett stort skafferi iallafall :o

ikväll ska jag äta ute med anna och mimmi, vart det blir vet vi inte ännu.
sedan vet jag inte vad vi hittar på . . .

i morgon är det farsdag. Då kommer först bröderna hit, inte sofie eftersom hon just nu befinner sig i skåne hos mamma. Men dem kommer iallafall hit vid ett tror jag, då ska vi fira pappa lite lätt. Sedan ska jag till bilbolaget och se Linda faktiskt, och efter det ska jag fota Sandra och Johanna, det ser jag fram emot : )
på måndag ska Elin fota mig och sandra också, vi ska skicka in lite bilder så vi vill ha en på oss två också  : D

Kommentarer
Postat av: Adam

Ett skafferi, som man kan sitta och äta kakor i? Nu har jag hittat meningen med livet.

2008-11-08 @ 14:54:22
URL: http://amazingadam.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åhh min idol och jag missar henne =/

2008-11-08 @ 16:46:33
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0