Måndag; 17/11 -08

idag blev det så att jag åt middag med Anna. Vi gjorde egen Pizza, den vart god faktiskt :D Sedan satt vi och pratade i timmar typ. Är det någon jag kan prata med allt om så är det den tjejen. och vet ni vad, överlycklig, jag klarade bana 25 på rebubbled idag:D - ni vet inte vilken lättnad det var :o dampspel som jag hatar som jag är beroende av. Baah på det :o hah

Iallafall så är det äntligen fest i helgen. Och som vanligt med dem bästa. kulkulkul.
jag ser fram emot en toppenhelg. - Anna och jag har redan kommit fram till en sak som kommer hända,
hon är lite hal i munnen när hon är lite rund om fötterna den tjejen, så jag ska försöka hålla koll på va hon säger till en viss person, (?) - måste väl se hur mycket koll jag har på mig själv först och främst kanske ha ha ha.

iallafall så fotade jag och anna med "hasselblads-kameran"  , en gamal kamera som Ralf visade oss förut.
Den var rätt skön att knäppa med för man såg hur bra som helst.  I Morgon ska vi framkalla dem och sedan ska vi väl kopiera och se hur bra bildrna blev, Jag skulle fota anna och visa hur jag "ser henne", vilken personlighet hon har som jag tycker, det var as svårt, men ja fick bra bilder ändå tror jag :D

Kommentarer
Postat av: stina

jag måste säga att jag förstår dig i att ha fastnat i det där spelet, jag var helt galen i det och kunde inte sluta spela ett tag :p

2008-11-17 @ 22:43:59
URL: http://stiinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0