Onsdag; 19/11-08

ÅH. nu har jag stor-städat mitt  rum, och då menar jag verkligen stor städat också. Jag städade till och med garderoben + rensade ut lite som inte tillhörde dit längre. Och nu är jag klar, pju. Men det är värt det, usch så det såg ut innan, det var inte vackert. Om ett tag ska jag och Anna tralla upp till åsen och hämta mitt vin så då får vi en promenad på det också :) -  ser iallafall fram emot Fredag, jag tror det kommer bli kul. I hope ! :D

Någon som vet någon ny musik?
Jag har ont om sådant, så de sulle
inte skada med lite nytt dirket. : )






Kommentarer
Postat av: christopher

logga in på msn så skickar jag bilder där ifrån till dig

2008-11-19 @ 18:49:42
URL: http://christopherengman.blogg.se/
Postat av: christopher

ladda ner snow patrols nya album, millions of suns eller något liknande, jättebra iaf.

2008-11-19 @ 18:51:00
URL: http://christopherengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0