Tisdag; 18/11-08

så var det snart helg, känns det som.
helt sjukt vad dagarna flyger iväg, men positivt!
Jag funderar varje dag över vad jag ska göra efter skolan, och jag vet ju vad jag vill.
Men sedan måste jag ju hitta någonting som passar mig,
har även tänkt att gå assistent åt någon fotograf,
om möjligheten finns? -
Om jag inte funderar över detta nu så står ja väl där sista
dagen i skolan och inte vet vad jag ska göra med mitt liv.

Nu är det väl dags att plugga lite till körkortet igen.
Min bonniers trafikskola är väldigt bra faktikst.
Men gud vad mycket som ska läsas in :o jag kommer knappt ihåg det jag gjort liksom.
hur svårt som helst. sjukt sjukt sjukt.



En tanke.
Vänner kommer och går
dem som stannar,
är det dem man ska ägna sin tid åt?
- i guess i think so.
För dem som stannar visar att dem bryr sig, eller hur?
Därför är jag tacksam över dem som stannat hos mig.
Ni vet vilka ni är och jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer aldrig att gå någonstans, inte utan dig <3

2008-11-18 @ 23:00:30
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0