Torsdag; 20/11-08

jo igår var anna och jag duktiga och gick en liten promenad. det var skönt :)
Hon lämnde mig ensam på skolan idag :(  man kan ju inte få det tråkigare då :o
Och idag fick jag gå hem helt ensam, skönt men tråkigt :o
- i hope anna kommer till skolan i morgon iallafall höhö.

och jag tycker det ska bli jätteroligt i morgon.
vi tre gör en perfect match liksom :D
Och anna sa precis att hon ska bjuda på maten,
och som tack för det ska jag bjuda henne på en eller flera drinkar i morgon.
( man kan ju hoppas att jag köpt något gott när jag var i danmark då )

jag antar att ni kommer få se rejält snygga bilder på lördag/söndag.
beror ju på hur dåligt ja mår på lördag :|
Vi lyckas alltid ta någor snygga bilder :*

Puss på Anna och Sarah
som för tillfälligt och alltid är bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade börjat då kl 14 då du skickade...har ju lunch mellan 13-14 =) Pöss

2008-11-20 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0