14 okt-08

upd.
Det gick väl bra hos sjukgymnasten.
fick blotta mig iallafall.
ta av mig alla överdelar :o
var väl ganska pinsamt haha
för att ryggen ska blir bra måste ja göra sådana här löjliga övningar >< haha
får väl se hur det går med det.

i morgon blir det lite skipp från endel lektioner.
jag, anna och mimmi (?) ska visa niorna runt på media.
tre gånger faktiskt. Vi får väl se hur det går.

24/10 tycker jag ni ska läsa tidningen för då kommer
min artikel, krönika och enkät in om sex och kärlek.
det vill ni inte missa ;D



-----------------------------------------------------------------------------------

ja, nu kommer bloggen vara lite stökig ett tag.
kände att jag ville förnya mig lite.
ljusa upp sidan med kanske :>

ska till skolan snart, anna ska skriv aklart sin artikel och knäppa kort,
också ska jag prata med läraren eftersom jag inte ska på eng, idag.
ska ju till sjukgymnasten. b a a a h.

igår kom sofie och henrik hit, soffan och jag satte ihop pappas nya tvbänk.
satte upp ny gardinstong och möblerade om, så det är lite nytt.
men rummet blev större och snart  kommer den nya tven så det ska bli skönt
att slänga ut dem gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0