15 okt-08

jag har en fruktansvärd huvudvärk, den har suttit där hela dagen.
har även ont i halsen, vad ska detta betyda?
; vi har 'tagit han om' nior idag, visade dem runt på media.
det är så pinsamt, jag vet inte varför >< haha

sedan hade klassen möte med kjell idag.
pga av allt tjaffs i klassen, och det behövdes ju.
saker och ting reddes ut, så nu vet man ju vad folk tycker och tänker.
och vi bestämde oss för att starta om och förbättra situationen.
kanske skulle vara skönt om klassen kunde bli en igen. :D

en vecka + en dag kvar till dex.
jag längtar inte det minsta.
invigningen är väl det enda som är skoj ^
sedan ska ja ju jobba på fredag, med jenny. i kafeterian.
sedan på lördag far ja, robin och linn till mamma.
ätnligen lite mammigum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns väldigt skönt!

PUHHHH.

2008-10-15 @ 18:55:47
Postat av: Sofie

Malin...du tycker allt är pinsamt =.... du skäms ju t.o.m för mig och jag kan ju inte förstå varför =D hahaha

2008-10-16 @ 07:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0