23 okt-08

det blev att jag och anna blev sittande på sjukan hela förmiddagen.
inget fel på mig - men anna därimot ..
vid tolv var vi klar där och äntligen fick vi lite mat i magen,
var dock äckligt.

sedan satt vi inne på media och gjorde klart lite media och svenska.
dagen avslutades med matte som alla torsdagar.

snart ska jag byta om för det är invigning ikväll.
klockan 19.00 för er som inte visste de ^^
och det är så gott som helg,
jag har en lektion i morgon, foto.
då ska jag fota och göra lite fsa.
sedan på text-lektionen får jag gå hem för sandra och jag ska fota.
äääääntligen, + att jag får träffa na innan jag åker till mamma : D

en negativ sak - hur ska jag klara mig utan anna en vecka ? : o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0