26 okt-08

så, dagen har jag tillbringat med familjen här nere.
vaknade vid en halv åtta, kunde jag ränka ut med lillfringret eftersom mina vanor har ändrats.
men som tur va var mamma och pelle upp så jag satt ju inte ensam..

imorgon åker vi till Danmark först och sedan till väla.
i danmark får ju till och med jag köpa,
så man måste ju köpa bara därför att då liksom ^^
sedan ska vi till Väla köpcentrum.
där det finns tusen affärer. sofie, blir du avundsjuk ? ;)
så man kan ju hoppas på att hitta någonting användbart..

jag är typ besatt av min kamera ..
normalt ?
det har dock varit dåligt väder här hela dagen så jag har ej kunnat
gå ut ioch fotat heller,
håller tummarna för bättre väder till veckan.
vi håller även tummarna för att jag ska få byta min telefon mot en annan när jag och mamma åker till onoff på tisdag.
eftersom min telefon har varit sönder tre gånger nu, och jag orkar inte skicka in den igen, och få tillbaka den med samma fel heller.  så kan dem inte fixa en annan telefon i samma prisklass kan dem gå och dö typ ..

nog nog nog nog och nog för idag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Malle balle...jag blir faktiskt inte avundsjuk..jag ska till stockholm imorn och skulle kunna shoppa där om velat=) Men just nu ska jag ligga lågt eftersom vi ska ner till södra sverige snart vi med =D Hälsa gänget!

2008-10-26 @ 23:28:51
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0