12 september. 2008

Trots all huvudvärk, snuva och elände har min dag varit bra.
Dagen började med foto. Vi kopierade bilder. det var rätt svårt
men när man kommer in i det är det skoj.
blevnöjd med vissa bilder jag kopierat :D
Seda blev det lunch och vi blev uttittad av hela matsalen,
eftersom vi hördes enda upp till jokkasjärvi må ja tro.
Men roligt var det.
Sedan fortsatte det med text. Bestämde vilka som skriva när.
Jag ska skriva igen den 17 oktober. kom ihåg det :D
är inte riktigt nöjd med denna artikel :o
ska jobba mer med den andra.
Nu är jag hemma, ska duscha och äta mat.
Sedan ska jag nog ut med hannapanna och ftografera.
Det ser jag fram emot :D så puss.
(Enda jag bilden jag har på mig och hanna, tror jag? + festbilder haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0