21 september 2008

Tacccck josefine som lärde mig hur jag laddade upp head-bild.
vilken amatör jag känner mig som för det var ju enkelt.
och jag hade varje gång gått in på fel ställe liksom >< haha
jag har även lärt mig hur jag byter färg, teckensnitt, storlek och sådant,
men det lärde jag mig själv,  : D
så nu har jag lekt med min egen blogg lite, men mest med annas för den fanns det mycket att göra på.
så nu ska vi se vad hon tycker om den, hon vet inte ens om att jag har gjort de (A) ha ha.

idag ska jag ut och fota med sandra igen :D
det ska bli skoj.
sedan ikväll ska jag ner till anna och kolla på andra avenyn :D säsngstart idag, jäj !

helgen var varit bra.
hej hej och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0