25 september 2008

gårdagen:
jag gick ner till anna, vi pluggade matte,
och plötsligt när jag satte mig i stolen braka den, tjock eller vad? :o
så där satt vi och skulle laga den, anna hämtade hammaren och hamra spiken rätt.
och tro de eller ej så laga vi stolen :D

Idag:
vi sket i matten, hade prov, och kände att jag måsta uträtta ärenden.
och krille, vilken reaktion jag fick av honom? - vet inte vad det var riktigt :s
men men, jag har äntligen hittat en present åt anna iallfall :D
den är lite roligt ändå:D hahah.
sedan fick jag se jenny och tomas förlovningsringar, på tillochmed,
så grattis till dem :D
sedan åkte vi hem och anna åt är, hon gick nyss hem.
det känns som att jag vill ut och fota lite på allt, men jag måste duscha också
så då känns det som att jag inte orkar liksom ^^ ha ha

I morgon:
blir det först skola förstås, sedan äta ute med anna,
sedan vet jag inte vad ödet har för planer för oss ;)

Lördag:

anna 17 år.
ner och gratta henne med presenter :D
sedan kanske fest, annars vet jag inte?

söndag:
saaaaaandra,  ut och fota.
hon hade kommit på ställen vi skulle till så det ska bli intressant.
och jag ska få fixa sandras hår :D
hon kommer typ döda mig för hon är håröm :o haha



Vart är världen på väg? :O



Kommentarer
Postat av: Jonna-Li

fy på dig Malin ! Har man prov MÅSTE man gå till skolan :O trodde jag lärt dig allt ;) <3<3<3

2008-09-25 @ 21:17:04
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0