.... cykel på köpet

första skoladagen efter lovet. Ja, okej den gick bra men usch vad tråkigt det känns.
Det är så mycket som ska göras så lite spyfärdig känner man ju sig.

idag var jag och hälsade på syster och henrik efter jag var lite social
med Jonas och mattias och lite stina. Henrik kan vara lite otrevligt:o
På hemvägen kände jag mig verkligen förföljd. Det känner man,
ärligt ! så när jag kommer fram till huset är bilen fortffarande bakom mig,
och jag undrar och undrar vad fan dem vill :o när jag kliver ut ur bilen tutar
dem och backar lite, vevar ner rutorna och då ser jag att det var Viktor och Martin.
De jävlarna....  där satt jag och va nervös helt i onödan hahah.
och kommentaren Viktor gav va:
- nu vet ja vart du bor.
och hånflinade lite sådär smått hahah.

nu är det godnatt och cykel till skolan i morgon som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0