l ö r d a G !

gårdagen vart ju inte sådär som man hade önskat att det skulle vart. Planen var att åka till söderhamn och kika in allt och ingenting. MEN, ingen bil så det blidde ingenting. Vid halvtio åkte vi ner till statoil, och med vi menar jag ofc mig, anna och sarah, där vi köpte cola och chips. sedan åkte vi hem till sarah och kollade på film. kvällen slutade klockan 2.

idag har jag varit och skjutsat lite cyklar från ede och sedan på samma vända skjutsade jag hem mikael. efter det blev det lite vila och sedan kom familjen på mat, grillat, vilket va mums mums och mums ! efter det åkte jag cab med Henrik, bilen som jag ska få sen eller hur? :)  vi åkte hem till dem två puckorna och skulle leta inlines men icke fann vi dem inte..
så jag och anna tog en promenad runt sjön istället, inte lika roligt men nyttigt kanske :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0