min onsdag. min mys-onsdag.

Igår hade vi myskväll. Jag, Anna och Sarah. Dem kom hit runt fem-sex tiden.
så poppade vi popcorn och satte igång Austraila som faktiskt va jättebra som
alla säger att den är :) Efter filmen visste vi inte vilken film vi skulle se
därefter. Vi ville se Den Bästa Sommaren, men den fanns typ inte i mappen. - suck.
så det blev att vi satt/låg och pratade i tre timmar istället, om allt och inget.
och det är alltid skönt och bra faktiskt. Vid elva åkte vi och hema Sebastian
och hans flamma för dem skulle  på statoil. sedan for anna och sarah hem
till sarah och jag åkte hem för jag var sååå slö.
OCH TACK. jag vaknade en gång i natt och de va för att ta nässpray och efter det
somnade jag om fort igen, känns jätteskönt. tummen upp liksoooom :D
Vad ska man göra idag? - hämta vinet kanske? hehhe
vad händer i helgen? - dricka eller vara chafför åt mina vänner om dem dricker? :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0