right round <..........>

Nyss var jag och hämtade pappa på jobbet eftersom ja råkade sno bilen vid elva tiden. Vi fick by the way sluta klockan tio idag, vi hade engelska nationella, som vi inte ska pata om, pga det så slapp vi engelskan på eftermiddagen också pratade vi lite med ralf så fixade det sig rätt braa. Anna och jag åkte ner på AF och lämnade in ansökan om sommarjobb. For sedan hem, och gjorde ingenting. Bestämde vad vi skulle dricka på sista april, Torsdag med andra ord. Det kommer bli lite nytt, men ååh vad gott ! Vädermänniskorna säger också att det ska bli sol och varm hela torsdagen, vilket vi hurrar för eftersom vi ska sitta ute och grilla och smutta på en kall cider eller kanske till och med en kall god grogg. mmmmh !  Ikväll är det tjejkväll på Ljusdal, det var väl något nytt. 'modevisningar' bland annat. Anna ska typ vara modell så jag ska ner och kika och sedan ska hon umgås med mig och kolla på allt och allt !


Vet ni att styrkan kommer ifrån andra människor?

en puss till alla.

Jag är grym.
du är grym.
vi är grym!
[då kan det inte bli bättre]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0