allting är borta

Att sova till eftermiddagarna är ju så överskattat.
jag hade ju en sovkompis här i natt, undra vem:b
iallafall så är det så att varje gång hon sover här, och då menar jag nästan varje gång också, så vaknar vi av samma sak ( av att  någonting låter utanför, för det mesta ) också ligger vi tysta i en kvart eller något tills den ena sätter sig upp och då kommer den andra " vaknade du också av 'det' ? "  lite ironiskt tycker jag.

 jag ensam här i mitt hus, anna gick hem och sedan åkte dem till nore med john en snabbis så han fick bada lite. kan inte hitta min bikini ? inte ens min "strandklänning" . irreterande eller vad liksom. När anna kommer hem ska vi ner på byn och handla lite som fattar, bland annat sallad, gurka och groggvirke som vi ska ha ikväll =D
Ska även försöka ta lite bilder ikväll , är ju så dålig med det nu för tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0