annas magiska fingrar

idag åkte jag och anna ner på byn vid tolv för att bland annat handla det sista till veckan. Gick också på olika ställen och kikade vad router kostade men ingenting vi hade råd med för tillfället. Vi åkte hem, hämtade piggelin hos anna och sedan upp hit för anna skulle fixa mitt internet sa hon ( som jag skrattade ) jag visade hur det skulle sättas i ( precis på samma sätt som jjag satt i det igår ) Gissa vad som händer? trådlösa internet börjar fungera !!!
Jag ringde pappa för att berätta den glada nyheten, vet ni vad gubben gjort? gått och köpt en router !! Men han fick såklart lämna tillbaka den eftersom den inte behövs nu :D:D:D happyface !

tack min käraste vän för att gud har valt just dig att ge lite lycka :D
tur för mig att du ska bo här i en vecka nu så kanske lite lycka överförs :D
puss och kram till henne, en heder plats får hon såklart här :D
här hittar du annas blogg

Kommentarer
Postat av: anna

PUSS!

2009-08-06 @ 16:38:36
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0