ansiktsmask och fotbad

nu sörreni, det började med att jag och anna käkade middag redan runt halv fem, ja vi var hungriga då faktiskt. sedan blev det lite vila och sedan skjutade vi ner annas päron på romerska [jag är inte alls avundsjuk] och sedan hämtade vi upp sanne och for hem till anna. Då gick vi upp till sarah för sanne var så desperat att klippa sitt hår. hehe. efter det kilade vi ner till anna igen och tog på våra ansiktsmasker,  kändes ljuvligt. men mit upp i allt skulle annas föräldrar ha hämtning så vi fick åka med våra fina ansiktet och hämta dem, hehe. när vi kom hem var det dags att skölja bort allt från ansiktet och man känner sig som en ny människa, nu sitter vi med fotbad, eller jag är klar och det fötterna är faktiskt jättemjuk och det känns himla skönt, sanne var nyss klar med badet och filar nu sina fötter, anna sitter och torkar golvet som har blivit blött så hon tror inte att hon får nå fotbad hah, men i själva verket tror jag att hon är sprallig att träffa jonas, så jag tror det inte spelar någon större roll för henne, hehehhe.

imorgon, vad händer då?
om mikael fått fingrarna ur röver ska vi åka och ro =D
vilket sanne ser jätte mycket fram emot.

( föresten kommer nog bilder upp hur vi såg ut )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0