fiskeutflykt

igår han jag inte blogga ett dugg eftersom Anna skrev direkt till mig när jag vaknade:

- malin, vi ska till sarahs sommarstuga och fiska och sova över,
du vet en sista sak innan skolan börjar. vi åker snart.

jaha, bara att käka, packa ihop och fara då.
det var mýcket mysigt där, vi fick ro över till sarahs stuga och sedan så åkte vi nästan på en gång ut och fiskade, och vem fick napp om inte sarah. jag och anna satt där som två fån haha. det blev brasa, varm choklad och kortspel på kvällen, la oss runt tolv, men naattuggla som jag blivit somnade jag inte förrän halv tre kanske.

Anna och sanne gick nyss, vi har sett 17 again =)
nu ska jag fixa en design till Emma Olssons blogg.
någonting att göra liksom. hehe







(anna matade fisken också.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0