ikväll ska jag gunga

fest med stort f, ja det var det igår må jag lova.
lite för mycket kan jag också lova för fy fasen vad runt om fötterna jag blev.
blev lite småbråk hemma hos jonte mellan mig och en kille som skulle
klaga över en sak, och istället för att göra nå åt saken eller gå därifrån
sitter han och klagar i 20 minuter, orka dryga människor. men vi blev fort
sams igen om man säger så. det var ett gäng där och det var endast jag anna och sarah som var tjejer, sanne var också där en sväng innan hon skulle ut på sina egna äventyr. ehm, jag kom ut vid halv ett, igen alldeles själv, och det var mitt egna fel denna gång. men ikväll ska jag gå ut med brudarna, ett som är säkert. det är ju hela järnvägs gungar så det kommer krylla av folk ikväll och vi gillart. en massa som man känner som ska ut och det gör vi flera tummar upp åt.

också hör man saker från flera håll och kanter.
och det är synd att du inte är ärlig.
no good no good. jag står alltid vid min väns sida.



'gunga' hela natten, eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0