respektera den 'onda' veckan

ska jag få sitta här nu igen i minst 1 ½ timme?
17 again funkade inte, för sannes usb minne var för litet, suck.
och nu ska dem tydligen se en film från min hylla,
vilket inte är ett stort urval liksom. har sett alla filmer 100 gånger.

tror även att det är en start på lingonvecka för jag har varit
grymt lättirreterad vilket jag jämt blir när jag får mens !
en dålig egenskap, men också en egenskap jag inte kan få för.
____

ikväll har vi iallafall varit till föne en sväng, fråga mig inte vad vi gjorde
där för jag säger ändå inte. sedan skjutsade vi lillman och gänget,
vi gav honom en större flaska öl. det uppskattades faktiskt.
sedan höll jag på att få psykpryk på hanna larsson ni vet.
hon som absolut inte kunde åka i vår bil för att jag är simons ex.
otroligt vilken svartsjuk människa hon borde vara isådanafall.
hon skrek även det över hela nore " jag åker verkligen inte i den bilen"
smittsamt liksom. irreterande människa. nästan gång kanske jag biter henne.
ni vet uttrycket " jag bits inte " men jag kan göra ett undantag för henne :)

jag vill gärna vara social med sanne, anna och jonas som är här.
men jag vill verkligen inte se film i huvudtaget faktiskt. men det vill dem
så vad ska jag göra... känner mig osocial att sitta här men roligare att
sitta där inne och halvdö på den tråkiga filmen som visas på tv'n för tillfället - nej.

gud vad jag låter negativ, sur och barnslig.
alla borde respektera den röda 'veckan' som kan
vara längre när man har en äcklig p-stav i armen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0