bota mig, eller nå.

Hade en lektion idag. i cirka en halvtimme för svenskaläraren var sen.
sam.läraren hade någon kurs och kjell lät oss "skippa" hans lektion.
så jag har mestadels vilat hela dagen, nacken gör fortfarande ont. Smörjde
nyss in mig för andra gången idag och hoppas på att smärtan ska var borta
i morgon när jag vaknar. Annars så kommer Emil hit senare vilket ja ser
mycket fram emot :)

om två dagar kommer farmor.
om fem dagar kommer mamma och pelle.
när kommer mormor?

hela tjocka släkten är så gott som här iår.
gilla gilla gilla. Faster skulle tydligen också komma upp
efter nyår, inte varje dag alla är samlade..

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Jag ser verkligen fram emot att vi blir samlade alla. Det är mormor och jag som kommer upp på söndag och Pelle kommer på onsdag natt.

2009-12-15 @ 15:51:58
Postat av: malle

jag också :) ska bli himla roligt !

ja, då förstår jag!

2009-12-15 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0