Full dag

tjollahopp tjollahej.
idag har vi haft fullt upp faktiskt. Jag, Soffan, Henrik, Roffe och Linn åkte till ståsjö där vi lastade på en massa, styk under en massa, ved. En hel släpvagn. MVG fick jag på att bära av Henrik, jag är så grym så jag kunde ta mest, ingen nyhet liksom ;) sedan åkte vi vidare till Mammas och Pelles stuga där vi fick lasta av allt. Det var då nedförsbacke också!! Jaaa, tro det eller ej, men jag ramlade, inte bara en gång heller. Så lite frysen blev jag. Sedan lyckades jag tända en brasa också, dock var det Henrik som fick den till liv sedan.

Äntligen är mamsen här  :)

Nu har jag nyss lagat mat åt Pappa och Farmor
och nu ska jag duscha för att sedan invänta en Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0