Himla roligt

haft en riktigt trevlig kväll med tha flicks. Kikade på småstadsliv (var väl på tiden) och sedan läste vi "fel sms" på internet och lyssnade på busringningar.. här kommer några av de vi såg.

Från Felsms

Till: Dåvarande pojkvän Erik
Sms: Tja gumman. Jag behöver fan en dildo DESPERAT!!! Erik har en förjävla liten kuk, har inte kommit på evigheter, hahaha. Hänger du med?
Svar: Inget

Förklaring: Skulle egentligen skickat det till min bästa vän, men kom till min pojkvän istället. Hon heter Erika, och jag tittade inte så noga.. Han satt bredvid mig, och blev jävligt förbannad och gick ut. Sen var det slut efter det! :)

Till: Killen
Sms: Så sjukt pinsamt. Jag tror att jag råkade fisa högt i natt när jag sov hos Tobbe. Jag vaknade av det i alla fall. :s jag skäms i hjäl. Fan skall jag göra??
Svar: Hahaha jag hörde det.

Förklaring: Skickade till min kille som jag varit tillsammans med i 2 månader. Det var menat till min bästa vän. Jag trodde jag skulle dö när jag såg att svaret var ifrån honom och inte ifrån min vän.

Till: Ny kille
Sms: Pinsamt så jag dör. Vi käkade tacos i går. Blev dålig i magen men höll mig hela kvällen och natten. Nästan. Smög upp i natt och gick på toan sen blev det stopp. Allt bara flöt om kring. Jag skäms ihjäl. Vad skall jag göra. Jag bara smet därifrån. Kram / Jossan
Svar: Jo tack jag märkte det. Inte bara pinsamt av dig utan snuskigt att inte ta hand om det själv.

Förklaring: Ni förstår vad som hände genom mitt skickade sms. Jag skäms fortfarande för det. Vi har inte hörts mer sen dess. Nästan ett år.
Jag var jätte kär men det sket sig kan man säga. Smset var menat till min bästa vän.


Från busring



vill ni se mer, gå in på http://www.felsms.com/ och http://www.busring.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0