Inte utan dig.

Det är skönt med sovmorgon. Men alltid när jag får sova vaknar jag runt 8 iallafall.  Som jag gjorde idag, men det är skönt det också. slippa stressa. Men det jobbiga är att man är klar nu, en halvtimme före. Vad ska man göra liksom?


det blev ingen skräckfilm igår.. ne det slutade med att vi satt och pratade i timmar istället.  Och det är skönt och roligt, det där ordspårket "man blir som man umgås"  tror jag stämmer rätt bra. Man måste bara umgås med personen tillräckligt länge för att kunna se förvandlingen. Som nu , jag och anna ha blivit så himla lika, tycker lika om allt och ser på saker på samma sätt. Hur kan det komma sig liksom? Vi var helt tvärtemot varandra förut, men i dag ser jag inte sådan stor skillnad på oss. Ja hoppas att alla hittar en sådan bra vän.  Alla borde ha en speciell vän, en bästa vän. Vad vore världen utan Anna liksom??


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar dig mest babe!

2009-12-10 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0