SATURDAY YOU MAKE ME HAPPY !

Lördag 31/1-O9.
Igår följde jag med sofie, henrik och lina till gävle. vi stannade och hälsade på henriks bror och hans flamma och sedan for vi vidare till Valbo. Vi valde att först gå i affärer, och tiden gick väldigt fort allihopa. När vi blev hungriga och bestämde oss för att äta hade jag fortfarande inte hittat någonting, jag började bli smått irreterad. Sedan blev det bestämt att Henrik och Lina skulle gå på Ikea medan jag och Sofie stannade kvar bland alla klädaffärer. Då hittade jag ett par pump som sedan sofie bestämde sig för att betala, en bamse kram och puss till henne för det. Sedan gick vi vidare till MQ och tamigfan att jag hittade en kofta jag har letat efter där inne också, på rea tillochmed. JIHO: eller Sofie hittade den;d hähä
Efter det sa jag att jag måsta ha ett ar nyha leggins då gick vi på gina och  där hittade jag ett par tjockare strumpbraller Hoppas dem stter bra nu då bara, någon mer än jag som tycker att ginakläder börjat blivit dåligt? samma saker jämt!
Och om inte det är det ungefär samma modell på kläderna det enda dem ändrat är en knapp eller så. suck!

Kommentarer
Postat av: jonna-li

Jag håller med dig om ginatricot.. jävligt besviken :p

2009-02-01 @ 21:52:54
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0