Januari 11 : one looooong night...

hej allahoppaaaaa.
vilken kväll det var igår.
hade riktigt skoj, drack inte så mycket utan slutade dricka runt
alva tiden, men jag stannade kvar och var social:)
vid halv två (?) gick vi och tog en matbit på ergyn och när
stadt stängde gick vi hem till andré igen på efterfest,
fler folk kom och det var skitroligt, aldrig någon tråkig fest hos
andré som han sa hela tiden ;D
fick tillochmed reda på att jag hade en släkting där,
som därefter visade sig vara lite för .. på?
förföljare? jag vet inte, men ne. inge roligt var det på vägen
hem klockan fem på morgonen, ffick sällskap av fobba och ante också.
och såklart så ramlade jag, gissa vem som har ont  rumpen idag då?

mina jättebra bilder från festen, höhö

     

     

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vem är vi släkt med?

2009-01-12 @ 10:15:23
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0