Januari, 12 : EVERYBODY HAS A STORY

.. min har inte ett slut ännu. inte ens på det förflutna,

livet, ett stort frågetecken, om ändå någon hade alla svar.
allt är ett stort tjockt moln, som man måste ta sig igenom,
bara för att få svar på en fråga.  varför har inte människor lite
vett?, bara lite lite vett? det är allt jag begär.

Jag är less på dessa personer som aldrig kan vara seriösa om något.
faktiskt så har vi alla problem,

år 2OO8 har jag;
förlorat en av mina bästa vänner.
förlorat tillit på människor.

År 2OO8 har jag;
skaffat nya vänner.
stärkt min vänskap med mina två bästa grannar. dvs. Anna&Sarah.
älskat min familj, som alla år tidigare.

år 2OO9 ska jag;
börja på en fräsch start.
inte ta någon skit, hur svårt det än är.
ha roligt och leva i nuet.
uppskatta det jag har och ges.


även fast livet är ett stort frågetecken, varför kasta bort det man har
och allt man kan ge till alla andra? livet är en gåva.
allt det negativa ska jag kasta i ett hål, som inte har ett
slut så det spelar ingen roll hur mycke som kastas i.
tänk posetivt, tänk posetivt. Adjö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0