Januari 15, torsdag och snart helg.

andra gången på teorikursen på trafikskolan,
och det känns faktiskt som att jag lär mig, bra bra bra.
min dagliga promenad blev först ner till trafikskola i
minst 15 minus och sedan gick jag hem med sällskap
av Anna och Sarah, samma grader. stackars mina ben
som nu är superduper röda. Men nöjd över dagens gång.

imorgon är det fredag och det blir party.
mina sista pengar och förmodligen
den sista gången innan jag blir 18.
pengar måste sparas, så är det bara!
så, gymnasiefest i morgon, kanske fest på håsta också.
jag hoppas på en bra kväll. mycket möjligt.

en veckas praktik är fixat, bra malin :D
i kristianstad hos en fotograf, så det blir
att hälsa på mamma i samma veva liksom;d
sova gott ska jag göra i kväll. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0