Januari 20 : sakna, sakna inte..

klart jag saknar dig, varför skulle jag inte?
du var min bästa vän och allt det vi hade tillsammans
togs i från mig på en sekund. Men ändå har jag svårt
att förlåta dig,  jag kan bara inte glömma allt du gjort mot mig.
Saker du säkert inte ens är medveten om. Den dagen
du inser hur allvaligt det är, den dagen kan vi prata.
men ingenting kommer bli som förut och det är mycket tråkigt.
varför ska man behöva mista någon som ligger en varmt om hjärtat?
Jag har många bra minnen med dig som ja inte kommer glömma
en på ett tag, rädslan finns att ja aldrig komma få skapa några nya med dig.
ingen vill väl mista en vän, eller?

jag är
trött
irreterad
less

vill du ha lite tyng på dina axlar?
gratis från mig till dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart man inte vill förlora något.

men kanske det bara är så att alla "växer" ifrån varandra. Det finns säkert en mening med det också.

även fast man vill att meningen skall vara att de skall vara "vi".. så är det inte ibland så.

tragiskt!



om du ger bort tyngd

så ger jag bort närhet!

2009-01-20 @ 20:07:51
URL: http://deelilah.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vem är det du saknar? Puss

2009-01-20 @ 20:49:41
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: Malin

sv Hanna.

ja. men det är ju inte att vi "växt ifrån" varandra heller. en massa saker som kom imellan, och det är en dålig ursäkta på att inte vara vänner tycker jag, eller?:)

2009-01-21 @ 13:51:58
URL: http://malinhultin.blogg.se/
Postat av: hännistroombög

grymt dålig ursäkt.

Henne förslust säger jag bara!

Fybubblan så blind man blir utan kärlek egentligen....

2009-01-21 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0