Januari 22 ' YOU NAME IT

blogg, - hemsida på väg.
denna gång åt oss, medieprogrammet07, eller mpzeroseven som Lina sa ;d
Jag tror Hanna ska fixa med bloggen och jag håller på med hemsidan.
Dock gör det inte som jag vill. Men det ska fixa sig. i hope !
det var väl en massa bus på mum (multimedia) - lektionen idag.
Magnus lånade min kamera och lekte fotograf så jag upptäckte en massa
roliga bilder på kameran, speciellt på hanna :D

hejhejsnygghanna.


jag har typ miljarder folk ag ska gå ut med när jag bli arton.
Idag sa Hanna att jag ska ut med henne, självklart.
Jonna, jonas och gänger.
micke ska jag också ut med.

men vet ni vad? jag ser fram emot det.

alla är glada och snälla personer, kan int bli bättre, typ:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0