Januari 24 , var i världen..?

jag är trött och rastlös.
och de mina vänner är inte en rolig blandning.
vad ska jag göra en kväll som denna?

igår:
jag och anna gick till kläppa för att få en intervju med peronal
och ungdomar, och dem var jätte glad att vi kom dit.
dem hade många svar och mycker åsikter, även ungdomarna.
dem har förut velat haft en artikel i ljusdalsposten men
dem har inte varit stöttande till det så dem va jätteglad
att dem fick sin röst hörd. vi kom även fram till att om det
var något annat dem ville ha skrivet i ljusdalsposten skulle
dem höra av sig till oss (:  så jag tror artikeln kan bli mycket bra:)
sedan gick vi hem och när vi kom till anna ungefär kommer magnus,
Lohis och Hanna ut ur hannas hus, så vi åkte på en tripp med dem
men sedan blev det hemfärd för våran del(:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0