Januari 26, everything and..

det är inte så rolig att tillbringa 2 timmar i skolan i väntan på att
en enda lektion ska börja och när tiden väl är inne kommer ingen
lärare, har inte dem också ett ansvar och meddela när dem inte
kan komma?

jag är trött, det kan jag lova.
somnade till vid 12 igår men då fick jag ett sms av anna och efter det
kunde jag inte somna om, så jag satte på datan och började skriva artikel
och krönika, som förresten kommer in på  fredag. och jag blev faktiskt till
och med klar med den. så det känns skönt, men det var ett rent helvete
att komma upp i morse. 
Läxa i högar känns det som att jag har. 30 jävla ord i engelska, jag börjar
smått hata den tanten. sedan har jag trafikskolan såklart, en masssa.
kan jag bli 18. kan jag få körkort i flingpaketet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jag sa det till Lina att jag tror att alla i Ljusdal har fått sitt körkort i flingpaketet, pga hur dom kör...och eftersom hon inte har nå körkort så kan då inte hon ha ätit nå flingor =D haha

2009-01-26 @ 19:36:36
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0